Saturday, June 27, 2009

kembali botak

bukan-lah apa, tapi setiap kali aku jumpa kaum-kerabat aku, mahupun kawan, mesti komen yang sama menyinggap di pinna telinga aku.

"nadhir! panjangnya rambut kau! pegi potong-lah!"

"eh ya Allah, APAKAH!?" sambil menggentel-gentel rambut aku tanpa tujuan.

sampaikan kawan aku, Megan Fox, dari INTEC cakap "AAAA! buruk gila rambut hang!! bak mai gunting aku kerat la ni!!"

jadi, walaupun hati aku berat dan akan menjadi semakin berat setiap kali umur aku meningkat, rambut yang sudah hampir setengah tahun tak potong, akhirnya ..

telah gugur jatuh bersepah di atas lantai marmar kedai mamak Famous SS19 (mewahnya kedai tu).

2 comments:

Syed Danial said...

aku nak tgk

pergi berjuang di said...

alaa tunggu ada rambut sket! aku pos nanti yer sabaq :D.

btw, kau dah potong rambut blum?