Wednesday, June 24, 2009

optimus prime!

sah-sah transformers movie paling best tahun ni. cgi dia power siot.

dahlah heroin dia memang menggoda iman.

[...]

dan tiba-tiba sahaja berlakunya ketumbukan pelajar-pelajar sekolah di KLCC semalam. pada hari Rabu. tak sekolah ke?

oh aku lupa.

H1N1.

sekolah di KL tutup.

member aku dengan selamba bodohnya pergi cakap kuat-kuat di lif KLCC sewaktu ada barisan pelajar sekolah rendah sedang beratur menaiki lif.

"weh banyak gila pembawa virus hari ni, mati doh semua dalam lif tu kena H1N1 nanti."

cikgu sekolah tu terus pandang slack dekat member aku.

pintu lif pun terbuka.

aku dan member-member aku masuk. sebab ingatkan budak-budak sekolah tu tak muat nak masuk.

salah jangkaan aku. kesemua 25 budak sekolah rendah tu boleh pulak muat dalam lif KLCC tu.

aku tengok member aku.

dengan muka yang pasrah, dia angkat tangan, berdoa.

p/s: maria sharapova kalah semalam dalam wimbledon. baru 2nd round. sedih tak terhingga aku.

No comments: