Monday, June 22, 2009

persinggahan

checklist makanan baru: popiah basah, yong tau fu, tau fu fa, soya, nasi ayam, apam balik, dan keropok lekor. sekali lagi gagal melawan nafsu sewaktu menjenguk ke pasar seksyen 17, yakni pasar kolej cemara/akasia.

untuk pengetahuan semua, kolej cemara/akasia dah banyak berubah. contohnya, ada court futsal baru di tepi blok 1. dan itu jerlah.

nostalgik sungguh bila singgah di cemara tadi. berjumpa dengan member-member ausmat, jepun, ALUK dan program-program lain. sekarang ni, musim kemuncak populasi di INTEC. budak-budak short course dan long course semua dah masuk. ini termasuklah budak-budak MEP. alhamdulillah, seperti biasa, terang benderang surau cemara tu dengan lambakan budak KISAS. memang sudah jadi tradisi agaknya.

tadi sebenarnya ada acara memecah rekod public speaking dalam pelbagai bahasa selama 52 jam. maka bersilih gantilah pelajar-pelajar german, jepun, rusia, timur tengah dan ausmat. penatnya nak taip semua nama program. itulah aku saja datang tengok sebab dapat jemputan abang ridhwan.

tapi lama sangat-lah, tak larat aku tunggu. banyak lagi benda aku kena setel.

prioriti utama, lesen memandu.

harap-harap dipermudahkan urusan mendapat lesen ini. insyaAllah senang aku nak bergerak kesana kesini, tanpa perlu bergantung kepada ahli keluarga aku. nak merenderk ke, atau pegi masjid, semuanya aku tanggung yer.

p/s: jumpa Sir Iz jugak tadi. makin macho. budak-budak Rusia contact-contact lah dia yer. serius dia rindu batch kita.

6 comments:

pinkbloomer said...

hehehe.die mst rindu nana nurgana jgk XD

pergi berjuang di said...

ee perasannya. hahaha. jangan marah yer nana kl-raub :). dia rindu jer semuaorang :D

^__^ said...

salam, nana sorilah perasaan sendiri huhu... nadhir cepat p intec..amboi cr junior ker

pergi berjuang di said...

wasalam. hahaha ada2 jer athirah ni. takda kerja la cari junior.. depa sama umoq pun dgn aku :P. tapi adalahh terjumpa sorang dua tu.. hahah

^__^ said...

haha.. dah tau dah .. ko mesti nak tetunjuk ko nie tua dr diorg .. apakat simpan janggut mungkin leh ah nampak ko tua dr diorg

Nur Ali said...

aku g cemara-akasia gak.tapi aku just lalu depan rafi jela.mwahaha